هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

خورشید من

خیانت در امانت

1391/3/23 1:53
نویسنده : مامان طلا
140 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم مامان رو ببخش بی احتیاطی کردم و پست مربوط به عاشورای نود رو حذف کردم از عصر تا حالا خیلی ناراحتم اینم عکس پست حذف شده هست . امانت دار خوبی واسه وبلاگت نبودم من با این پستها عکسها زندگی می کنم حتما یه راهی پیدا میکنم که برگردونمش ای کاش متنش یادم بیاد و دوباره برات بزارمش مامان رو ببخش عزیزم . هرچیزی که مربوط به هلیام باشه برام ارزشمنده حتی ناخن چیده شده ات ! نازنینم امروز خودت به تنهایی چند قدمی برداشتی همیشه استوار و پایدار باشی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

انیس کوشولو
23 خرداد 91 7:55
امام حسین پشت و پناهت گلم......
مامانی
23 خرداد 91 9:33
سلام به مامان عزیز ومهربون
بروزم با (نی نی کاکل زریه؟؟)
خوشحال میشم بیای



باکمال میل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید من می باشد