هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره

خورشید من

همسرم ...

1391/3/26 2:19
نویسنده : مامان طلا
137 بازدید
اشتراک گذاری

تاج سرم

آمدنت را یادم نیست.

بیصدا

آمدی بی انکه من بدانم

بی اجازه ماندی بی آنکه من بخواهم

اما اکنون ذره ذره ی وجودم ماندنت را تمنا میکند

مهمان نا خوانده ی قلبم بمان که ماندنت را سخت دوست دارم

بمان برای باور من که لحظه لحظه ی زندگی خویش را با تو پیوند زده ام

بمان که سخت دوستت دارم سخت نیازت دارم در کوره راه های زندگیم در پیچ و تاب این آدمها فقط تو را باور دارم نمی دانی مواظبتت از ما چقدر شیرین است عشقت بودنت همراهیت تکیه گاه بودنت را می ستایم بهترینی جذابترینی . دوستت دارم هزاران بار خوشحالم که خداوند مرا از آن تو آفرید .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هدی مامان مبین
27 خرداد 91 2:30
تا همیشه عاشق.....درکنار خورشیدعشقتان....
خوشبخت باشید....لبخند
ممنون از متن های همیشه قشنگت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید من می باشد