هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

خورشید من

زنده باد بابا جهان

1391/3/20 1:26
نویسنده : مامان طلا
142 بازدید
اشتراک گذاری

زنده باد باباجهان

دلتنــگم

بــــرای کســـی کـــه مـــدتهـــاست

بــــی آن کـــه بــــــــاشد

هـــر لــحظه

زنــــــدگی اش کـــــرده ام...

پدرم خون جاری در رگهایم ای کسی که همه دم و بازدم من از توست در آسمان نشسته ای و چشمانم را که برای دیدنت مدتهاست پر پر می زند نظاره می کنی. پدرم ندیدمت اما همیشه دوستت داشته ام یادت در ذهنم همیشه جاودانه است . بارهامدد پدریت را فهمیده ام هرزمان کمک خواستم دریغ نکرده ای مثل امسال . درست روز پدر به من وخانواده ام هدیه دادی پدر مهربانم مهرت را دلتنگیت را همیشه همراه دارم هرکجا که باشم خونم از توست پس همیشه بامنی ! بهشت را برایت دعا دارم... به امید وصالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

انیس کوشولو
23 خرداد 91 8:03
وااااااااااااااااااااای خدای من چقد قشنگ نوشتی واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم
الهی که ابا جونت همین ثانیه لطف خدا لبریز وجودش شه..الهی آمین


بقای عمر شما دوست عزیز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید من می باشد