هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

خورشید من

عید من باش

1391/1/10 13:00
نویسنده : مامان طلا
87 بازدید
اشتراک گذاری

بهارکم

عید من باش گلم!

سفره ای باش به اندازه عشق

هفت سینی به بلندای دلت

و مرا دعوت کن

سر آن سفره ناب

ای تو همرنگ گلاب

دعوتم کن به شراب آن شرابی که ز

انفاس لب تو جاریست

ومرا مست ترین خواهد کرد

عید من باش گلم!

تو مرا خانه تکانی کن از عشق!

که ببارد ز دلم

جلوه ی تازه ترین عید رخت

عید من باش گلم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

احسان
6 تیر 92 14:11
هلیا دوست دارم.دو قدم مانده به خندیدن برگ.یک نفس مانده به ذوق گل سرخ.تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان.یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تان.

احسان کوچولو فدات عزیزم . من و مامانت خیلی خاطره ها با هم داریم ...]

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید من می باشد