هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

خورشید من

دندون دندونی

1390/12/24 2:02
نویسنده : مامان طلا
608 بازدید
اشتراک گذاری

جان مادر

مراسم جشن دندونی هلیای منه ! همه هستند خوشحالم که دخترم یازده ماهه شده . دو دندون بالایی جوونه زدند و من به مناسبت چهار دندونه شدن عزیزترینم جشن گرفتم . من که برام این کارها جشنها بی معنی بودند حال برام با معنیه چون مرتبط با هلیاست دخترم!بچه ای کههمه چیزم شده و به من طراوات ورندگی می بخشه . داریم عکس می گیریم یک دو سه که با گفتن سه دست تو کیک می زنه و نگاه به دستاش می کنه آب از دهنش جاری میشه .قربونت برم مامان .با این شیرین کاری عکسمون رو زیباتر کردی. نازنینم به قول پدرت امیدوارم دندانهایت را همیشه در لبخند خوشبختیت ببینم .

همیشه به شادی

هلیا و عمو جان

هلیا داره یه دندون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید من می باشد