هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 14 روز سن داره

خورشید من

از دید من ...

1393/4/18 3:39
نویسنده : مامان طلا
162 بازدید
اشتراک گذاری

کنار دریا میری یه توده آدم دور هم نشستند اما هریک با موبایلشون سرگرمند مهمونی می ری انگار  مزاحم صاحب خونه ایی .. مهمونی میدی انگار به زور و اجبار دعوتت رو قبول کردند ازدید من این یعنی مرز واتس آپی .. از هر لحظه عکس گرفتن و فرستادن برای دوستان واتس اپی ... طعم خوش لحظه های با هم بودن رو از دست دادن و رسیدگی به یه عادت واتس آپی ... پارسال همسر یه موبایل وایفا اپل برام  عیدی گرفت اما با خواهش خودم به مغازه موبایل فروشی برگردونده شد خوشحالم که یکسال از همه لحظه های خانوادگی استفاده کردم ... بله می دونم که حیف بود اما لحظات خانواده ام حیف تر بود

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان شراره(راحله عباسی)
30 شهریور 93 9:27
آفریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید من می باشد