هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 15 روز سن داره

خورشید من

اندکی برای دلت بودن

1391/11/14 1:31
نویسنده : مامان طلا
119 بازدید
اشتراک گذاری

اشتباه نکنم از زمان بدنیا آمدن هلیا یک یا دو بار بیشتر نشده که بدون هلیا بیرون رفته باشیم . به دیدار خانواده همسرم رفتیم . هلیا از نوزادی در آمده و کودک نوپایی شده است . خانواده تشنه بودن با هلیا و ما محتاج دقیقه ای تنها دست در دست هم قدم زدن به گردش رفتن هستیم . چه جایی بهتر از مکان  شروع زندگیمان ! دوباره کبوتر می شویم و به حکم دو کبوتر جوجه امان را در آشیان به امانت نهاده و به کوچه پس کوچه های خاطراتمان بال میگشاییم . به دیدار دوستان قدیمی می رویم . ساعات خوبی را سپری کردیم هر پدر و مادری نیاز دارد چند ساعتی در ماه بدون کودک خود به گردش برود به پیاده روی برود .. به همه پدرها و مادرها توصیه می کنم ساعاتی را برای خودتان باشند. اما بعد از گذر ساعاتی دلمان برای دخترکمان سخت می تپد . او را هم از این گردش بی نصیب نکردیم عموهایش او را به ساحل آوردند و ما بی تاب دیدارش بودیم...هلیای من ! از ذوق دیدن ما یکسره جیغ می کشید آغوشش را چون پهنای دریا برایمان از دور باز کرده و بوسه بارانمان می کند . بابایی و مامایی از زبانش نمی افتد...

... لحظه ای که هلیا ما را می بیند ...دخترکم

 هستی من ..

.. و این هم قایق بازی که از ظرف دنت هلیا استفاده کردیم ..

شادیت جاودانه

... زیباترین عکس سه نفری ما ... خیلی این عکس رو دوست دارم ....

کنارت ...

کنارت که هستم عمیق تر نفس میکشم

هوای با هم بودنمان را می بلعم مبتلاتر میشوم ..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سپید مامان علی
21 آذر 91 9:49
عکس سه نفره تون خیلی زیباست کار خوبی میکنید که گاهی با شریک زندگیت به یاد ایامی قدم می زنید اما با یاد کودک دلبندتان
♥ مامي ملودي جون ♥
4 دی 91 9:19
سلام عزيزم منم خوشحال شدم از آشناييتون شوهرتون شبيه يكي از دوستاي همسرمه اون اسمش حسين سهرابيه

مامان ملود جان ممنون از اینکه سر زدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید من می باشد