هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

خورشید من

شب 21رمضان 89

1391/5/19 3:49
نویسنده : مامان طلا
159 بازدید
اشتراک گذاری

از خوشحالی روی زمین بند نبودم خدایا منو مادر کردی جنینی وجود داره که از من و شوهرمه . درست شب ٢١ رمضان ٨٩ امام علی یتیم نوازی کرد دلمو شاد کرد شیرینی محبتش همیشه همراهمه جواب همه دعاهامو داد . شیرینی بدست خوشحال با همسرم پدر آینده بچم میریم به مسجد کوثر که شب نوزدهم اونجا بودیم غرق شادی هستم نمی فهم چطوری بانی مسجد رو پیدا کردم آقا نذر من ادا شد ممنونم از مسجدتون از اسمش از آقا امیرالمونین ! هنوز هم که هنوزه با دیدن اون مسجد جون می گیرم هلیای نازم دخترم پاره تنم عاشقتم مادر . مادر میشی میفهمی اما ان شالله از امام علی هر خواسته ای داری به واسطه یتیم نوازی از من بر آورده اش کنه نه به خاطر یتیم نوازی از خودت . جون دلم عمرم نفس مادر ...  فدای این لبخند شیرینم

      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

امید مامان عزت
27 مرداد 91 22:53
قند عسل اومدی تفریح قوربون چشات و لبخندت


بابا من فک کردم . امید مامان عزته . حالا جهان میگه بچه های خودمون هستندلطف کردبد که نظر دادید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید من می باشد