هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

خورشید من

سفر به تهران

1391/5/19 3:46
نویسنده : مامان طلا
120 بازدید
اشتراک گذاری

شیرینم بهتزینم بعد از چند هفتهدارم برایت می نویسم . مادر ودختری رفتیم تهران دیدن اقوام تجدید خاطرات کودکیم . روز اول عالی بودی اما روزهای بعد گرفته کسل نق نقو و چسبیده به مامان بودی خیلی زیاد بهانه پدرت رو می گرفتی و آتش به جانم می زدی عذاب وجدان لحظه ای مرا رها نکرد مدام خودم را سرزنش می کردم کهچرا از پدرت جدایتکردم .اما چه کنم من هم آدم هستم و می خواهم اندکی برای خودم باشم جانم عزیزم با تمام بهانه هایت خوشحالم که لحظه ای آزارت ندادم فقط تحمل کردم و برایت انطور که باب دلم بود رفتار کردم . نازنینم با وجود همه بهانه هایت بازهم دوستت داشتم وخواهم داشت ...راستی به محض ورود به تهران شروع به راه رفتن کردی

باغ نعمت آباد

گوارای وجودت

 

هلیا در جشن نیمه شعبان پرسپولیس

علی کریمی

بر فراز آسمان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

لیلی
20 آبان 91 18:52
آفرین چه مامان خوش ذوقی خیلی قشنگ نوشته ای
هلیا خیلی خوشکلی ماشالا دوست دارم خاله جون


لیلا جون ممنون . خوش اومدی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید من می باشد