هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

خورشید من

به تکرار بگو بابا !

1391/4/4 1:24
نویسنده : مامان طلا
254 بازدید
اشتراک گذاری

 

نانت همیشه داغ

طفلکم هلیای من ! نانت داغ و آبت همیشه خنک باشد . عزیزم امروز به تکرار می گفتی بابا ! ازاین کلمه سیر نمیشدی حتی موقع خواب می گفتی بابا. جان مادر همه چیزم دوباره و دوباره بگو بابا . بزرگ هم که شوی از گفتن این کلمه ات شاد می شوم ذوق می کنم به جای مادرت هم بگو بابا! امشب شب تولد سرور همه باباهاست کسی که بزرگیش و شجاعتش هزاران سال است که ماندگار است امشب شب تولد سرورمان حسین(ع) است . ناز مادر ! به حق امام حسین آرزو می کنم همه جا بابایت را صدا کنی و بشنوی جان دل بابا . دخترم بابا عاشق توست . می فهم ! از نگاهش از حوصله اش از گذران وقتش با تو از شوق کلامش که می خواهد دوباره صدایش کنی . پدر دختریتان گوارای وجودتان . من ذوق می کنم از تو و پدرت ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عمو امید
9 تیر 91 1:34
خدایا.نگذار گرسنه بماند دل وچشمش را سیر کن نگذار از زندگی خسته شود .و اگر شد با یادی شیرین خستگیاش را از تنش بیرون کن کمک کن خوب نفس بکشد و خوب بشنود ...و شیرینی با تو بودن را به خاطر بسپارد.دوست دارم عمو امید وبا با بزرگ.



سلام بر بزرگان چه سورپرایزی ! خوشحالم کردی عمو جان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید من می باشد