هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

خورشید من

چرخه خواب وبیداری

1391/3/11 18:44
نویسنده : مامان طلا
177 بازدید
اشتراک گذاری

کمی به اسباب بازیها زل میزنه وبعد...

آفرین دخترم

طیق عادت مامان کتاب می خوونه

فدای پستونکت

این کتابه نه ! یکی دیگه هست پس اینو میندازه رو زمین و می خنده حالا یا به من یا به کتابی که انداخته . معلوم نیست...

تکدونه دلم

حالا دیگه خسته شده می خوابه اما کج ! به آهنگ گوش می کنه تا خوابش ببره

در کنارتم هر زمان

واای چه زود بیدار شد خانوم پول خوابشو از ما می خواد و اما بعد از بیدارشدن وشیر خوردن زدن استارت و بسم الله..

شیطونک

مزاحم وبلاگ نوشتن من ...عاشقتم همه جوره حتی این مدلی..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان طلا
4 تیر 91 1:17
هلیای من ! مامان دلش واسه پستونک خوردنت تنگ شده خیلی زیاد





عمو امید
9 تیر 91 1:33
قوربون گریه کردنت برم عمو .


خدانکنه دخترم به عمو هاش همیشه احتیاج داره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید من می باشد