هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

خورشید من

رهایی از عذاب وجدان

1391/2/27 3:18
نویسنده : مامان طلا
180 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم هلیای من ! از همه چیز برایم مهمتر نازنینم .خوشحالم که امروز تماما باتو بودم در کنارت . فکرم جسمم روحم قلبم مطلقا در اختیارتوبود . چند روزی بود حس می کردم باتو نیستم برنامه ات بهم ریخته بود وقت خوابت ناهارت شیر خوردنت بازی هایت . خرسندم که دوباره به برنامه روزانه امان باز گشتیم چه چیزی مهمتر از تو پاره جانم ! خندهایت ذوق کردنت دنبال کردن هایت همه برایم شیرین است خنده تو را با ساعاتها سرگرمی دید وبازدید و هر چیزی که تو را کلافه کند عوض نمی کنم خیالت راحت باشد کنارت هستم هر لحظه هر کجا که باشی ! جان مادر فدای ذوق کردنت آن هنگام که پشت چراغ قرمز به عقب برگشتم و پاهای قشنگت را بوسیدم دوستت دارم قلب کوچکم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید من می باشد