هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره

خورشید من

دلنوشته

1394/9/8 0:23
نویسنده : مامان طلا
100 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته زیبا سیرتم .. هلیای مادر .. تک جاندار واقعی قلب خالی از سکنه ام .. غوطه ور در عالم خوابی و من قلبم می تپد برای فردایت .. برای انسانیتت و نقش مهمت در زندگی به معنای واقعی زن بودن در قالب انسانیت نه حیوانیت .. حتم دارم مرا به هدف خود می رسانی مرا به سرمایه عظیم خود می رسانی آنگونه که خواستم زندگی کنم به دور از قضاوت آدمیان به دور از ریا به دور از دروغ و تظاهر در هر چیزی .. در عشق در زندگی در راستی در خطا .. در هرچیزی خودت باش شجاعت را ارازنی دار حتی در ارتکاب اشتباه .. ارتکاب ثواب .. آدمیان زیادی را در قطار روزگارت خواهی دید کسانی که مدتی با تو مسیر را همقدم می شوند هم هدف می شوند هم علاقه می شوند هم بازی می شوند بدان تنهایی خودت را که در یابی بی نیازی مبری از اطرافیان  .. امشب بعد از کتابخوانی قبل از خوابت سروده سپاس مشیری را به چشمانت تقدیم کردم و معانی را در می یافتی و چشمانت دروازه مهر را بر من می گشود .. میشود سروده را کپی کنم اما می خواهم با شیره محبت سر انگشتانم و قویترین سوی چشمانم در نور کم برایت بنگارم .. بهترین نعمت خدایی ... خدااااروشکر گفتن هایت قبل از خواب آن

هنگام که الف خدا را کشیده تر تلفظ می کنی قلبم را چون کوره می گدازد ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید من می باشد