هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره

خورشید من

آشفتگی ما

1393/4/18 3:33
نویسنده : مامان طلا
113 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها همه چیز در هم و بی برنامه  شده . زمان خواب و بیداری هلیا ... وعده های روزانه اش .... برنامه های روزانه .. کلاس زبان خودم  که این ترم مرخصی گرفتم ... وقت کتابخوانی هلیا همه و همه زیر روزهای شلوغ می گذره و  این ناراحتم می کنه اما چیزی که انرژی منو مضاعف می کنه بودن مادرمه و تنفس در هوای مادرانه است ... هلیا این روزها فقط خاله بازی می کنه خرید می کنه خرگوش میشه و با دو دخترهایش زیبا و ساینا در تخیلاتش می چرخد پدر زیبا تماما کارهای بابا جهان رو انجام میده و هلیا هم که مامان فرخنده است تماما کارها و حرفهای من.... بازی بامزه ایست هلیا مادر زیباست حرفهای مرا برای دخترش میزند و از من به عنوان مادر جون دخترها می خواهد وارد بازی شوم و من همانند مادرم بازی نوه داری می کنم ...

پانوشت - خیلی ناراحتیم که برنامه های روزانه امان در هم ریخته

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید من می باشد