هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

خورشید من

فرشته ده ماهه مامان در اتاقش

1390/12/14 23:35
نویسنده : مامان طلا
164 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته پاکم دوستت دارم

فرشته پاک مامان

چقدر دلم واسه بوی نفسهات تنگ شده واسه غلتیدنت واسه دستمالک لطیفت واسه صدای نفسهات

اره دخترم امشب اولین شبی هست که تو اتاقت خوابیدی الهی قربونت برم کوهی از غم رو دلمه .بابزرگ شدنت چه کنم شکر خدا داری بزرگ وبزرگتر میشی ومن! هم خوشحالم هم گاهی دلتنگ .دلم واسه این روزها تنگ میشه روزهایی که شب وروزت با منه از ساعت نه شب که خوابیدی تا الان که سه نصف شبه کنارتم تو اتاقت شاید بیدار بشی وچشماتو ببینم قربونت برم باورم نمیشه ده ماه گذشته نه به پارسال که عقربه ها کند بودند ونه به امسال که تند وتند در حرکتند .

جان مادر همیشه در کنارتم اجازه نمیدم هیچ غمی به سراغت بیاد. عمرمی بخواب عزیزم خوشحالم که خیلی راحت اتاقت رو قبول کردی و فرشته وار خوابیدی .خوشحالم که دارم مستقل تربیتت می کنم دوست دارم بهترین باشی پس این یه لازمه واسه بهترین بودنت هست .

ده ماهگیت گل باراندختر شیرینم!

منبع : www.PersianMob.Net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید من می باشد