هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

خورشید من

شمارش معکوس 24

1392/12/5 22:42
نویسنده : مامان طلا
120 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای زیبای پایانی سال ٩٢

روزهایی که یادم میره با هلیا فلش کارت کار کنم خودش میره فلش کارتها رو میاره و دایره وار می چینه . امروز هم باهم فلش کارتها رو چیدیم و بعد هواپیما ها رو آوردیم و فرودگاه بازی کردیم  من می گفتم هواپیمای خلبان هلیا می خواد بره پیش elbow و هلیا هم هواپیما رو می برد پیش کلمه ای که من گفتم

دو تا شکلات هم برای وقت زیاد بازیمون اوردم تا هلیا خسته نشه  (جایزه )

  

خلبان هلیا میخواد تو فرودگاه شیر بخوره (نقل قول از هلیا )

همزمان موزیک هم گوش می کرد و به عکسش نگاه می کرد

فداااااااااااش یشم باغ گلم هلیا جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

RY-LfYonUyDNyEyRDV0Xt1Wt5pC9ucWVI9RqL7b419s.
9 اسفند 92 11:31
عزیزم هلیای من هنوز شیر میخوره. دلم برای اون قدری های هیوا تنگ شده خیلی زیاد )))) بسیار عالی بود. خوشحالم خلاقیت داری و متوجه شدی با فلش کارت چقدر میشه فعالیت کرد. امروز یک پست میذارم در همین مورد. و حتما بخونش. کمکت میکنه. بازی ضمن آموزش برای بچه ها خیلی سرگرم کننده است. از قول من ببوسش. و اگر خواستی فلش کارتهای جدید رو تهیه کنی که باید حتما این کار رو بکنی حتما یادآوری کن من یک بسته رو بعنوان هدیه رایگان برات بذارم. سحر عزیزم خیلی خوشحالم کردی که اومدی
مامان غزل
9 اسفند 92 11:40
ماشالله چه ناز این عروسک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید من می باشد