هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

خورشید من

شمارش معکوس 2

1392/1/15 1:04
نویسنده : مامان طلا
210 بازدید
اشتراک گذاری

دلم می خواد هوااااار بکشم . هرچی می گردم حواسمو پیدا نمی کنم ! اما دخترم این روزا خیلی حواسش جمعه . میگی نه نگاه کن ...

ماشالله

حوله هلیا رو آوردم تا عوضش کنم گریه می کنه دل و پروای درستی ندارم حوله رو می اندازم رو سرم تا دنبال بازی کنیم حوله رو از من می قاپه . می ره سراغ کتابخونش. صحفه ای رو میاره که تو ذهنش بوده یه نگاه به عکس ! بله می خواد مث نی نی تو کتابش حوله بده رو سرش و قایم بشه . دقیقا مث نی نی می نشینه . قربونت برم هلیای من . قشنگیای زندگیم ...

کتاب دوستان من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مسیحا
13 فروردین 92 23:30
سال نو مبارک
زنده باشه این فرشته ی نازنیk
مسیحاجون سورپرایزم کردی ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید من می باشد