هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

خورشید من

tiny show

1393/3/31 1:22
نویسنده : مامان طلا
125 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه شب به اتفاق هلیا رفتیم زبانسرا تاینی شو

بچه ها داخل بودند و  مادرها از طریق تلویزیون بچه ها رو میدیدند

این لحظه یاد سونو حاملگی افتادم که هلیا رو از طریق تلویزیون میدیدم وچقدر بی تابش میشدم چشماش همینطور گرد و باز بود و دستاش همش توی دهنش بود

موضوع نمایش  CLOTHES بود و تمام دیالوگها به انگلیسی

البته وسط نمایش رقص نور گذاشتند و از طریق تلویزیون دیدم هلیا گریه می کنه و اجازه دادند که برم داخل و توونستم این عکسها رو بگیرم

 هلیا درجواب الاغه که پرسید WHAT IS YOUR NAME؟ گفت  MY NAME IS HELYA و موقع خداحافظی بهشون گفت HAVE A GOOD TIME خوشحال شدم که هلیا توونست به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنه و مهمتر اینکه نتیجه این یه سال وقت گذاشتن و رفتن به کلاس زبان رفتن خودمو دیدم چون مثل بقیه مادرها از لحاظ انگلیسی هاج و واج نبودم

 

http://www.zabansara.ir/ShowNews.aspx?id=162

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هدی مامان مبین
4 تیر 93 10:25
هلیا هزارماشاالله....که بزرگ شدی..که داری کنار بهترین مادر دنیا بزرگ میشی...این غربت خیلی بده راستش...ولی یه خوبی داره اونم اینه که لحظه لحظه از بزرگ شدن بچه لذت میبری...ایشالا خدا برات حفظش کنه..خیلی برنامه ی پرباری داره...روزگارتون خوش دوستتون دارم هدی جون دقیقا زدی تو خال ... آره به خاطر تنهایی هم که شده برنامه ریزهات دقیقتر میشه منم دوستت دارم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید من می باشد