هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 13 روز سن داره

خورشید من

آموزش توالت رقتن

1392/7/6 1:10
نویسنده : مامان طلا
127 بازدید
اشتراک گذاری

هلیای نازم ! مادر امشب هم مث آخرین روز پنج ماهگیت که می خواستم غذای کمکی برات شروع کنم یه حالی هستم یه حالی که ففط خودم حسش می کنم . هر مرحله از روند رشدت خیلی برام مهمه چون دیگه تکرار نمیشه و هر عمل و عکس العمل من برای شما میشه قانون میشه مبنا . اگه به خودم بود حالا حالا ها شروع نمی کردم اما دیگه داری اذیت میشی و چند روزه میگی پمپرز اذیتت می کنه . خدا بخواد از فردا شروع می کنیم . فردا صبح با هم میریم تا برات لگن و ستاره های تشویقی بگیریم . می دونم که به خوبی سپری میشه فقط کمی باید صبور باشیم . پمپرز رو تا دو هفته هر دو  ساعت بیست دقیقه باز می کنم تا کنترل ادار رو یاد بگیری شبها هم پمپرز میشی بعد از دو هفته با کمک شورت آموزشی از پمپرز خداحافظی می کنیم . دلم واسه پمپرزات تنگ میشه هلیا داری بزرگ میشی و کم کم زندگیت مستقل از مادر میشه . همیشه دوستت دارم

پانوشت - از دو ماه پیش کتاب مامان بیا جیش دارم رو باهم می خوونیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید من می باشد