هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

خورشید من

نخستین دیدار

1391/9/7 0:27
نویسنده : مامان طلا
98 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

ای که با آمدنت زیباترین لحظه عمرم را رقم زدی .

ای که با آمدنت عطر زندگی بوی دگری یافت .

ای که با شکوفایت سپیدی رنگ روشنتری گرفت .
ای که با همدم شدنت واژه هاجلوه ای دگر گرفت.

ای بهترین ارمغان زندگی با آمدنت به من آموختی زندگی با عشق گذر لحظه ها نیست بلکه عطر وبوی دگرست .

فرزند نازنینم !

مرا رفتنیست و تو خواهی زیست من فرشته نبودم اما تا آنجا که در توانم بود تلاش کردم انسان باشم وتو هم دلبندم اینچنین باش ....

اما تا به چرخش دورانم این آرزوها را برایت خواهانم .

برایت از طلا تختی وراهی رو به خوشبختی

برایت عمر نوحی را وقار همچو کوهی را

برایت صبر ایوبی را حیات مملو از خوبی

برایت شاد بودن را به دل آزاد بودن را

صداقت را محبت را شرافت را

برایت من دعا دارم ز عشق تو صفا دارم عزیز جان مادر.دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید من می باشد