هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره

خورشید من

اسباب کشی

1392/1/26 0:02
نویسنده : مامان طلا
107 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا پر کار و پرجنب جوش سپری میشه . قدمی دوباره برای زندگی هر سه ما . بازهم تلاش و تلاش ... روزها با فعالیت بسیار و شبها با فکر و خیال می گذره . اما انگار  خداوند توانی دوباره به من عطا کرده . چون هلیا از تب دو سه روزه خلاص شده . امروز خیلی روز خوبی بود هم به کارهام رسیدم هم در بین کارها با هلیا بازی می کردم . امشب قبل از خواب هلیا همه خستگی از تنم در رفت . دخترم نهال زندگیم تنها با انگشت در بینی من کردن قهقهه می زد می غلتید شادی می کرد و می گفت مامان جان عزیزم ...  امیدوارم خونه جدیدمون رو هلیا دوست داشته باشه هرچند کوچکتر از اینجاست . ما کنارت هستیم من و پدرت . هرگز نمی گذارم دلتنگ شوی جان من شکوفه قشنگم ..

گاهی جلگه ای می تواند انرژی مضاعفی ببخشد

... گاهی جلگه ای می تواند انرژی مضاعفی عطا کند ...

آرامش دخترم

عمر مادر ! به یاد داشته باش پدرت قرار ندارد خواب ندارد در تکاپوست فقط برای آرامش تو !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان ملیکا کوچولو
27 فروردین 92 2:49
ماشالا گل دختری. مامانش،انقدر بانمک مینویسی که ادم کیف میکنه. ببوس شیرین عسل شیرین زبونمونو.
سپید مامان علی
2 اردیبهشت 92 9:46
مامانی خسته نباشی از جمع کردن وسیله و اسباب بازی هلیا جونی دختر مو فرفری قشنگم قدر پدر و مادر مهربونت رو بدون که برایت این همه زحمت می کشند
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید من می باشد