هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره

خورشید من

خوب شو ...

1391/10/28 1:18
نویسنده : مامان طلا
110 بازدید
اشتراک گذاری

هلیای من ! عزیزم زود زود خوب شو . مامان عادت نداره ساکت و بی حال روی مبل بخوابی . مامانی رنج می بره از اینکه غذا نخوری . هلیای من خوب شو . ناراحتم دل و دماغ هیچی رو ندارم . فقط به خوب شدنت فکر می کنم تا حالا سابقه اسهال نداشتی سابقه تب شبانه نداشتی . مادرکم به خاطر خدا خوب شو .نگرانتم شبا تب می کنی روزا غذا نمی خوری . دست و پامو گم کردم .  فدای قد و بالات . قربون موهای قشنگت . هلیااااااااااااا عاشقتم مادرررررر بی تو دنیا رو نمی خوام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فهیمه مامی مهتا
2 بهمن 91 2:16
عزیز دلم چرا مریض شده ؟ امیدوارم هرچه سریعتر بهبودی حاصل بشه و دل مامانی هم شادبشه .موافقید تبادل لینک کنیم <

br>با کمال میل دوست عزیز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید من می باشد