هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

خورشید من

آغاز دوران خود محوری

1391/9/16 1:33
نویسنده : مامان طلا
127 بازدید
اشتراک گذاری

خدا بخواهد دوره لجبازی هلیا شروع شده هر چیزی می گویم عکس آن را می شنود دوست داشته باشد مرا غرقه در بوسه می کند اما بد به حال وقتی که دوست نداشته باشد بلوا می کند صدای جیغش تا سر کوچه هم می رود . خودم را خیلی کنترل می کنم از درون در حال انفجار اما از بیرون بی تفاوت هستم خیلی که اذیت شوم محکم می گویم هلیا ! به تازگی موقع گریه دست بر پیشانی می شود حق با او باشد پیشقدم می شوم و اگر حق با من باشد بی تفاوت هستم هرچند دلم از نگاههای زیر چشمی اش می لرزد . امروز کار با گواش را داشت . با گفتن هر عضوی از بدنش همان جا را رنگ می کرد

عاشق فر موهاتم

و در آخر زبانش را اینگونه رنگ می کند ...

جانم

تربیت کودک سخترین کار دنیاست ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

لیلی (مامان آریسا و آریا)
17 آذر 91 13:51
قربونت برم توپولوی قشنگ من هلیا جون ماشالله خیلی باهوشی و باید قدر مامان خوبت رو بدونی که اینقدر باحوصله اس و برای یادگیری تو وقت میزاره


لیلا جونم انرژی دادی ممنونم
سپید مامان علی
18 آذر 91 10:05
مامانی جونی خیلی صبوری و البته خیلی مهربون ....خوشم میاد که آزادی عمل به هلیا جونی میدی...من که طاقت ندارم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید من می باشد