هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره

خورشید من

میوه مورد علاقه دخترم

1391/7/30 1:56
نویسنده : مامان طلا
135 بازدید
اشتراک گذاری

در توانم نیست هم مرد باشم هم زن !  مادرم را حال درک می کنم هرگز او نتوانم شد .

از خرید تره بار بازگشته ایم خرید ها را در جایشان می گذارم هلیا نیست . به دنبالش می گردم جان مادر ! گوشه ایی نشسته از بین میوه ها موز را انتخاب کرده و مشغول له کردن موزها به همان شیوه مادر ست . نازکترینم لیوان و چنگالت را چگونه از ظرفشویی برداشتی ؟ مادر به قربان هوش و ذکاوتت! نوش جانت ...

نوش جان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سپید ماما علی
1 آبان 91 11:08
ای جانمممممممممممممم....ماشاءالله به دخمل باهوشمون...:
سپید جون خوشحال شدم اینجا دیدمت
هدی مامان مبین
20 آبان 91 7:44
هلیا خیلی شیرینی....عزیز دل
هدی مامان مبین
20 آبان 91 7:46
راستی پست ثابتت مبارک/.
خیلی قشنگه..
قبلی هم زیبا بود...دوسش داشتم..
اپ کن منتظرم


آفرین به دقتت هدی مهربونم
دخمـــــلی
1 آذر 91 1:35
ای جون دلم..هزار ماشاا.....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید من می باشد