هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

خورشید من

بوسه ای زیبا

1391/6/8 1:28
نویسنده : مامان طلا
126 بازدید
اشتراک گذاری

بوسه ای آرام

دخترم ! مهتاب آرزوهای من !

بوسه ات زندگی می بخشد آرامش می دهد من و پدر را می بوسی . بوسه ای که تازه هست بی ریا پاک  . درست مثل برق چشمانت ! نازنینم چه زود همه محبت های مارا جبران کردی باهمین یک بوسه امروزت بر گونه من و پدرت . دوستت دارم زیاد . بد نیست بدانی پدرت در پشت پلک های بسته اش شیرینی بوسه ات را حس می کند و در جواب سوالم که پرسیدم به چه می خندی ؟ این را فهمیدم ..... نازنینم نازکتر از برگ گل مهربانی هایت را عاشقم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هدی مامان مبین
11 مهر 91 10:48
ای جان که چقدر بوسه هات عزیزه....
راستی خیلی دخمل خوبی هستی تو صندلیت میشینی....افرین


ممنون خاله جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید من می باشد