هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

خورشید من

الله نگهدارت نازنینم

1391/5/24 2:59
نویسنده : مامان طلا
169 بازدید
اشتراک گذاری

الله نگهدارت

پدر و دختر! عشقی که برابم تازه است خوش رنگ است مومن است و خدایی است . هلیا بدو بدو در اتاقش توی کشوی کمدش پا بلندی می کند سجاده را برمی دارد مهر را بر می دارد و به سمت هال می دود . کمی آن طرفتر پدر می ایستد و با گفتن الله اکبر پدر قامت می بندد و چشم از پدر بر نمی دارد سجده می کند و من آب می شوم در میان دستان قشنگش ... ذوق می کنم از نمازش ... شکر می کنم از بودنش ...بال میگشایم برای روح پاکش ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان میترا
24 مرداد 91 2:38
خدا براتون حفظش
متشکرم عزیزم
سپید مامان علی
24 مرداد 91 11:34
خدا حافظت باشه گلم....فدای نماز خوندت بشم


همچنین حافظ گل پسرت دوست خوبم
sara
24 مرداد 91 18:47
عزیزم داری نماز میخونی ..په دل پاکی دارن این بچه ها
فهیمه مامی حدیث
24 مرداد 91 19:22
وای خیلی قشنگ می نویسی

قربون اون سجده رفتنش


نه به قشنگی دست نوشته های شما.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید من می باشد