هلیاهلیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

خورشید من

دیالوگ 32

1395/2/24 1:20
نویسنده : مامان طلا
372 بازدید
اشتراک گذاری

هلیا - چرا همه دزدهای دریایی پای چوبی و چشم بند دارند ؟

من - تا حالا بهش فکر نکرده بودم بریم سرچ کنیم

چون دزدان دریایی پاهاشون رو تو جنگهای دریایی از دست می دهند هو همینطور چشمهاشون رو .. اما در واقع بعضی آنها چون بالای به بالاترین نقطه کشتی می رفتند و نعیین جهت می کردند یه چشم خود را می بستند که دید بهتری در نور خورشید داشته باشند

(هلیا آیا تو میتوونی بدون پنجه پا راه بری؟

هلیا - نه .. فقط میتوونم لی لی کنم

من - خوب برااینکه دزدان دریایی بتووند راه بروند چی باید میذاشتند ؟

هلیا - چوب به پاشون می چسبوندند اما چطوری می چسبوند ؟ ..

من - الان جایگزین چوب ..پلاتین که یه نوع آهن هست جایگزین می کنند

کلیپ نحوه جراحی پلاتین رو میبنیم و باز سوال

هلیا - مامان چرا روی چشم بند و کلاه اونا علامت استخوونه ؟

من - به چه چیزای خوبی فکر میکنی .. اینم میتوونیم سرچ کنیم

چون علامت جمجمه و دوتا استخوان ترس توی افرادی که دزدهای دریایی بهشون حمله میکنه ایجاد کنه و علامت خشونت و مرگ هست

پانوشت -  علامت جمجمه و دو استخوان برای اولین بار برسردر قبرستان اسپانیا قرار داشته است

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید من می باشد